Sıkça Sorulan Sorular
Sizden Gelen Sorular
Abonelerimizin Sıkça Sorduğu Sorular
Web sitemiz üzerinden destek talebi oluşturarak veya çağrı merkezimiz üzerinden bizlere ulaşarak kurulum kaydı oluşturabilirsiniz. İletişim numaralarımız 0850 533 23 23 Whatsapp destek hattı 0552 500 33 23
Uydu sistem hizmeti, karasal altyapıdan bağımsız bir şekilde uydu üzerinden çift yönlü internet hizmeti almak için geliştirilmiş iletişim sistemleridir. Uydu sistem aracılığıyla hizmet almak isterseniz çatınıza alıcı anten montajı yapılmakta ve havalandırma boşluğundan kablo ile dairenize modem kurulumu gerçekleştirilmektedir.
Ödemelerinizi web sitemizde oim.hatfiber.com.tr üzerinden kartla veya havale eft şeklinde yada N Kolay, Faturamatik, Pratik İşlem ödeme merkezlerinden ve tüm Şok marketlerinden kolayca gerçekleştirebilirsiniz.
Tüm abonelerimiz internet hizmetinden Taahhütsüz olarak faydalanmaktadır. İptal durumunda herhangi bir cayma bedeli talep edilmez. İptal işlemi için sadece son faturanızı ödemeniz gerekmektedir.
Kablolu olarak internete erişim sağladığınızda paket hızınızın tamamını alabilirsiniz.
Tüm paketlerimiz sınırsız ve kotasızdır. Bu yüzden paket aşımı ve kota sorunu yaşamazsınız.
Yaşanılan arızanın durumuna ve türüne göre çözüm süresi değişmektedir. Bireysel arızalarda ortalama süre 48 saat iken mücbir sebeplerden kaynaklanan arızalarda bu süre 96 saate kadar uzamaktadır.
Şifre değişiklik talebinizi çağrı merkezimiz üzerinden abonelik bilgilerinizi doğrulayarak oluşturabilirsiniz. Modeminize uzaktan erişim sağlanamaması durumunda teknik servis yönlendirmesi sağlanabilir.
Yeni adresiniz sistemlerimizce sorgulanır ve taşındığınız bölgede alt yapımız olması durumunda nakil işlemi gerçekleştirilir. Nakil ücretimiz 200 TL’dir.
Altyapı sorgulama sayfamızda adres bilgilerinizi girdikten sonra binanızda alabileceğiniz maksimum hızı görüntüleyebilirsiniz